Pokreće Blogger.

..

Ideja ove rubrike našeg malog blog portala je da objavimo fotografije super obučenih djevojaka s naših ulica i time vam damo ideju za vaš look. Rado ćemo objaviti i vaše lične fotografije (može i bez lica) sa kombinacijom koju nosite i informacijama gdje kupiti neke od komada koje nosite. Na ovom prijedlogu zahvaljujemo našoj Tikvici :*

Wow!

>> utorak, 5. travnja 2011.

Stižu prvi vaši prilozi našoj temi Street Style. Kanitinim slikama sam potpuno oduševljena i mislim se da li da podijelim s vama odmah sve, ili da vam dajem tu divotu na kapljice :)

Za početak:



Ostaviću nešto i za sutra ;)

6 komentari:

brasaremean 6. travnja 2011. u 05:59  

ajme, kisobran na drugoj slici - genijalan!!!

Anonimno,  6. travnja 2011. u 06:32  

a gdje je ovo slikano ?
Savršeno je :)

inspire_me,  6. travnja 2011. u 06:43  

Meni je suknjica na drugoj slici preslatka. Inace, vise mi se svidja ova druga kombinacija, ja sam inace luda za crno-bijelim kombinacijam, ova je bas po mom ukusu:)

Nadi 6. travnja 2011. u 12:21  

Mislim da su Kanitine slike slikane u Beču, nek me ispravi ako griješim, a Inspire_me, vjerovala ili ne, ali sve u toj kombinaciji je H&M osim kišobrana i cipelica, dakle i za male novce može se postići super efekt!

Anonimno,  6. travnja 2011. u 13:10  

Uh, tek sad vidjeh komentare...
Hvala vam djevojke! Necete vjerovati, ali taj slatki kisobran je kostao samo 5€! :D Dakle, bas kao sto Nadi rece, i za male novce, malo smjelosti i puno ideja se mogu postici fenomenalni efekti! ;)

Pozdrav, Kanita

Objavi komentar

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP